WTF : Pasangan Kekasih Melekat Setelah Lakukan Hubungan Intim Dalam Laut Dibawa Ke Hospital




Gambar hiasan



Sepasang kekasih yang bermadu mesra yang sambil berendam di laut berakhir di hospital setelah mereka berdua melekat bersama-sama.



Di petik dari perkongsian di laman Dairishare, (sumber asal metro.co.uk), Pasangan muda yang diakatakan sedang bersantai di pantai Porto San Giorgio memutuskan untuk membuktikan cinta mereka sambil berada di dalam air.



Tetapi apa yang mereka fikirkan adalah satu usaha romantis telah berakhir dengan cara yang memalukan apabila pasangan kekasih itu mendapati ia tidak dapat melepaskan diri kerana sedutan – memaksa pasangan itu untuk berpelukkan ke pantai dalam keadaan melekat.



Menurut akhbar Itali, Mattino, keadaan tersebut telah diperhatikan oleh seorang wanita yang sedang berjalan di pantai, wanita tersebut bertindak memberikan mereka tuala untuk menutup tubuh mereka dari pekara yang mengaibkan itu.



Seorang doktor dipanggil dan pasangan muda itu dibawa ke hospital berhampiran, di mana perempuan itu diberikan suntikan yang digunakan untuk melebarkan pangkal rahim untuk wanita hamil.


Category Article

What's on Your Mind...