SERIUS : Tanda-tanda Anda Seorang Yang Kacak






Definisi kacak jika dirujuk pada sesetengah pendapat orang ramai ia lebih menjurus kepada perkataan sinonim lain seperti tampan, gagah perkasa, bergaya dan sedap mata apabila dipandang.



Lelaki kacak pada hemat kami adalah sesuatu yang begitu subjektif, dan sangat luas pengertiannya. Lelaki yang punyai gaya berbudi bahasa, bersopan santun dan menghormati orang lain juga dikategorikan sebagai lelaki kacak.



Mudahnya, ia bergantung pada pandangan masing-masing dan setiap daripada kita mempunyai definisi yang berbeza mengenai erti kekacakan seseorang itu.



Sebaiknya biarlah kekacakan seseorang lelaki itu dari segi dalaman dan bukannya dari segi luaran semata-mata.



Di bawah adalah beberapa ‘petanda’ yang mengatakan anda adalah seorang lelaki kacak. Jangan ambil serius kerana ia hanyalah sekadar santai dan pandangan peribadi dari seorang forumer di sebuah Forum. -HarianBlogger.Com



1. Sentiasa berseorangan.



– Pergi mana-mana pun sorang saja. kerana terlalu kacak, ramai wanita dan lelaki takut mendekati anda kerana mereka menyangkakan anda seorang playboy.



2. Lelaki lain mengatakan anda kacak



– Ini paling ketara. cuba ingat berapa ramai lelaki kata anda hensem dan kacak dengan nada serius? kalau ada, ada seorang yang kacak.



3. Wanita bangsa lain mengatakan anda kacak.

– pernah bangsa lain mengatakan anda hensem, makin kacak? kalau ada maka bertuahlah anda.



4. Tak berapa kaya



Lelaki kacak tak perlu mencari kerana kekayaan yang akan datang kepadanya berbeza dengan orang kaya yang terbit kekacakkanya dari hartanya.



5. Flush selepas menggunakkan tandas.



-Senang cita lelaki kacak ni pembersih. siap tolong flush lagi sesapa yang haram J dah berak taknak flush



6. Pakaian murah-murah saja



– Tak perlu pakaian berjenama kerana mereka yang menjadikan pakaian itu cantik bukan pakaian yang menjadikan mereka itu hensem apabila memakainya.


Category Article

What's on Your Mind...