WTF : Badan Tegap Zain Saidin Kerana Che Tah ?

Sejak-sejak akhir ini kebanyakan gambar-gambar baru yang dikemaskini oeh Zain Saidin di daam akaun instagramnya sering memaparkan tubuh sasanya lebih-lebih lagi ketika berada di gym.





Tindakan Zain Ini telah mendapat reaksi yang pelbagai dari peminat-peminat dimana ada yang menyatakan perasaan cemburu dengan Che Ta kerana dapat suami badan 'Sado" macam Zain dan ada yang tidak setuju dengan perbuatan Zain kerana gambar-gambar yang dipos itu mendedahkan aurat seorang lelaki.





Menurut kenyataan Zain Saidin yang dipetik dari Berita Harian berkata beliau mendapat motivasi untuk mengecapi badan yang tegap dan sasa kerana Che Ta sebelum ini telah menegur Zain kerana badannya sudah berisi.



“Saya nak menunjuk pun sebagai bukti dengan usaha keras dan jitu kita boleh mendapat badan yang diingini. Selama ini pun isteri selalu cakap saya gemuk dan sekarang saya buktikan. Hajat nak jadi daddy fit kepada anak kami Aaisyah Dhia Rana juga kian dipenuhi”



“Setakat ini hendak cakap saya puas hati dengan hasil mendapatkan badan sasa baru 80 peratus. Saya perlu kejar lagi 20 peratus untuk melengkapkan sasaran,” ujarnya.



Dia bagaimanapun tidak kisah dengan perkara tersebut dan akan tetap fokus dengan kelas kecergasannya seperti biasa


Category Article

What's on Your Mind...