WTF : Cocktail Jari Manusia Yang Ramai Penggemar




Cocktail Jari Manusia Yang Ramai Penggemar | Ada saja perkara gila yang dilakukan oleh manusia dimuka bumi ini , seperti yang satu ini di mana sebuah bar menyediakan coctail jari – jari manusia . Bar tersebut berada di Dawson City , Canada , mereka menyebut Coctail gila ini sebagai Sourtoe Coctail Club . Di bar ini pengunjung boleh menempah coctail dengan potongan jari manusia dengan harga lima Dollar . Menu menjijikkan ini telah dimiliki oleh bar ini selama bertahun – tahun .





Walaupun kelihatan menjijikkan , sebenarnya sejak muncul pada tahun1973 Soutoe Coctail mempunyai banyak peminat . Ada dua peraturan dalam minum koktel ini , pertama ketika minum potongan jari didalam gelas harus menyentuh bibir peminum , kedua peminum tidak boleh menelan jari – jari tersebut .







Beberapa tahun lalu terjadi perkara yang mengejutkan dimana seorang pengunjung menelan potongan jari tersebut . Seperti disiar oleh CBC News orang tersebut merasa puas kerana menelan jari tangan yang ada didalam koktel yang diminumnya walaupun dia harus membayar denda 377 Euro . Pemilik Bar Terry Lee , mengatakan bahawa ini adalah untuk pertama kalinya ada seseorang yang dengan sengaja menelannya .



Belum diketahui bagaimana cara Pemilik bar ini dalam memperoleh jari – jari manusia sebagai menu utamanya .








Category Article

What's on Your Mind...