Menang Kes Di Mahkamah, Ini Luahan Isteri Saiful Bukhari






Sue bersama Saiful Bukhari. FOTO dari Sue Deraman



“Sedih suami saya maka sedihlah saya. Gembira suami saya begitu juga saya. Syukur dakwaan suami saya didengar dan diadili sewajarnya.



“Yang pasti, saya lega apabila Mahkamah Persekutuan mengesahkan dakwaan suami saya itu benar dan beliau seorang saksi ‘credible’.



“Perjalanan kami masih jauh. Walaupun ada kesukaran dalam kami mencari rezeki, berurusan dengan orang, kami percaya Allah tidak akan menzalimi hambaNya.



Apa yang penting kini adalah untuk kami ke hadapan meneruskan hidup.



“Terima kasih kepada seluruh keluarga kami, sahabat, rakan media, sahabat blogger, rakyat Malaysia yang ikhlas menyokong perjuangan suami saya Saiful Bukhari Azlan, Allah sahaja mampu membalasnya.”



Daripada Facebook Sue Megat Deraman, yang dikongsikan dari portal HarianMetrosemalam.


Category Article

What's on Your Mind...