HATI-HATI JIKA MELALUI JALAN INI



Jam 3 pagi, selesai membuat laporan di Balai Polis Puchong. 

Saya dari Kuala Lumpur International Airport (KLIA) menghantar mentua berangkat ke tanah suci. 

Saya nak menghantar anak sulung saya ke rumah sewa. Setibanya selepas Tol Sunway arah timur, ada seorang lelaki yang tidak dapat dikenal pasti apakah bangsanya telah membaling batu ke arah kereta saya.

Nasib baik anak saya tidak mengalami sebarang kecederaan. Cuma kaca berterabur di atas kepala anak yang sedang tidur.

Saya terus ke balai berhampiran membuat laporan. Rupa-rupanya saya mangsa yang ketiga terkena baling batu. 

Menurut polis, mangsa yang kedua mengalami kecederaan teruk di bahagian pipi.

Saya cuma ingin mengingatkan pengguna jalan raya yang lain agar berhati-hati ketika melalui jalan ini lebih-lebih lagi jika telah larut malam. - Azizah Yusof

Artikel ini ditaip semula untuk siaran di www.thehypemedia.com










Category Article

What's on Your Mind...