Imej Seksi Yang Ditampilkan 'Cikgu Aishah' Terima Kritikan Peminat



Disini kami ingin kongsikan beberapa gambar yang dikenali 'Cikgu Aishah' ketika dahulu namun kini berubah dengan penampilan yang agak menonjol mata memandang. 

MASIH ingatkah anda mengenai kisah ‘surat cinta’ yang diberikan oleh seorang ayah murid sekolah kepada cikgu Aishah?

Menjadi viral ketika itu di media sosial terutamanya di platform Facebook di mana gambar seorang guru jelita yang manis bertudung disertakan surat yang ditujukan kepadanya.

Buat anda yang tidak mengenalinya, Cikgu Aishah ini atau nama sebenarnya Puteri Aishah Sulaiman, 21 adalah merupakan finalis Dewi Remaja Sesi 2015.

Sebelum memasuki pertanding Dewi Remaja, Aishah merupakan seorang guru sementara di salah sebuah sekolah awam di sekitar Kuala Lumpur dan ditugaskan untuk mengajar subjek Bahasa Inggeri di sekolah tersebut sehingga Mei 2015.

Namun, Imej sebelum ini yang manis bertudung litup nampaknya tidak kekal lama apabila gambar terbaru daripadanya memperlihatkan cikgu Aishah kini amat berbeza daripada imej ‘cikgu Aishah pujaan hati bapa pelajar’ sebelum ini.

Dia sewaktu menghadiri sebuah majlis yang bertemakan fesyen week baru-baru ini mengenakan pakaian yang sangat ketat dan menggunakan skirt yang sangat pendek sehingga menampakkan susuk badannya.


Sumber gambar : Puteri Aishah FanPage


Category Article

What's on Your Mind...