Transformasi Menakjubkan Pasangan Korea Ini Buat Anda Tergamam (3 Gambar)


Kata orang nak seribu daya, taknak seribu dalih. Mungkin kata-kata itulah yang dipegang oleh pasangan Korea ini sehingga mereka berjaya mendapat bentuk badan sebegini.

Transformasi menakjubkan oleh pasangan dari Korea ini mula viral di laman sosial beberapa hari yang lalu dan mendapat beribu pujian daripada netizen.

Tak kurang juga ramai mahu menjadikan kisah pasangan ini sebagai inspirasi mereka. Okay lah tu jangan hangat-hangat tahi ayam sudah!

Relationship goals.


Lebih mengejutkan, pasangan Song Jin Yoo dan Shin Jin Hoo hanya mengambil masa selama 4 bulan dengan melakukan senaman yang konsisten dan diet yang sihat.

Jin Yoo yang dahulunya memiliki berat badan seberat 83 kg telah berjaya menurunkan beratnya sebanyak 12 kg. Berat badan Jin Yoo yang terbaru adalah 71 kg.

Manakala Jin Hoo pula yang memiliki berat badan seberat 71 kg sebelum ini berjaya membuat perubahan drastik dengan hilangnya 22 kg sekali gus menjadikan beratnya yang terkini adalah 49 kg.

Diet yang cukup ketat!


Antara rahsia kepada transformasi pasangan ini ialah melalui pengambilan makanan yang sangat terperinci. Mereka hanya makan dada ayam, telur, ubi keledek, dan beberapa jenis buahan dan sayuran lain.

Antara rahsia kepada transformasi pasangan ini ialah melalui pengambilan makanan yang sangat terperinci.

Mereka hanya makan dada ayam, telur, ubi keledek, dan beberapa jenis buahan dan sayuran lain.

Sumber: OhBulan


Category Article

What's on Your Mind...