Restoran Hello Kitty Kini Dibuka di Sunway Piramid



Hello Kitty Gournemt Café adalah kafe pertama seumpanya di Malaysia dan peminat tegar Hello Kitty boleh membuat pesanan makanan dengan watak kesukaan anda. Terletak di tingkat bawah Oasis Boulevard di Sunway Piramid, kafe ini dipenuhi dengan perabot kayu dan kusyen yang jelas seperti suasana di Paris.

Baru sahaja dua hari beroperasi dan sambutan yang diterima sangat menggalakan. Orang ramai sanggup beratur seawal 9 pagi untuk merasai sendiri pengalaman dan menjadi orang terawal menikmati makanan di kafe ini.

Kafe dua tingkat ini bagaimanapun agak luas untuk keselesaan pengunjung. Tingkat atas terletaknya dapur utama manakala tingkat bawah mengendalikan minuman dan pembayaran. Anda akan melihat pekerja turun naik di kafe ini.

Jika anda bukanlah seorang peminat Hello Kitty rasanya kafe ini tak rugi untuk dicuba. Tapi jika anda tak mahu menunggu terlalu lama, atau tidak suka kan suasana yang terlalu sesak memandangkan ianya masih baru lebih baik tunggu beberapa bulan sehingga ianya reda. Buat anda yang ingin ke sini kami sediakan maklumat lanjut operasi kafe ini.

Sumber dari The Rakyat Post


Category Article

What's on Your Mind...