Siapa Garis Tangan Dia Bentuk M, Ketahui Makna Disebalik Garis Tersebut. Yang N Dan K Anda Tak Terlibat Ye


Cuba anda lihat permukaan tapak tangan anda sekarang. Setiap orang mempunya garis tapak tangan yang berbeza-beza. Garis-garis di tapak tangan ini dipercayai menggambarkan keperibadian dan juga nasib tentang kehidupan seseorang.

Walaupun bunyinya kedengaran aneh, sejak zaman-zaman, para peramal atau penilik nasib menggunakan garis-garis ini untuk meramalkan status kewangan, kesihatan, watak dan jodoh seseorang itu.

Secara umum, garis-garis ini seseolah membentuk huruf K, M dan N dan dipercayai, lelaki yang memiliki garisan tapak tangan yang berbentuk M merupakan seorang yang sangat istimewa dan berbakat.

Manakala, wanita yang memiliki garis tangan berbentuk huruf M digambarkan mempunyai naluri yang lebih kuat berbanding dengan lelaki dan sekiranya kedua-kedua pasangan memiliki bentuk garisan yang sama, kelebihan lebih memihak kepada wanita berbanding lelaki.

Wanita yang memiliki garisan tapak tangan berbentuk M kebiasaannya yang jujur dan tidak suka menipu anda namun akan mengetahui apabila anda cuba untuk membohonginya.

Lelaki dengan garisan tangan ini memiliki azam yang kuat untuk membuat perubahan hidup dan pandai merebut peluang dalam kehidupan.

Nota; ini hanyalah satu ramalan seni yang sudah wujud sejak ribuan tahun lalu dan tidak boleh dipercayai terutama buat mereka yang beragama Islam.


Category Article

What's on Your Mind...