Seth Terkantoi Dengan Nora Elena

Salam sayang,

emm..camner tengok cerita Nora Elena semalam...best tak????haaaa..baru korang tau saper Seth....nampak baik di mata...di hati siapa yang tau....

so..girl - girl kt luar sana..still sukaaa kat Seth lagi tak???aku rase tidak lagi...hhahhah...all men, mari bergumbira...:)

tuh jer aku nak cerita....em, aku rase aku nak carilah novel tuh nanti, aper ek tajuk dia??

p.s: moral of story, kalu tak nak nampak silap, kene buat pengakuan dulu...cam ustaz tuh kate...:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)


Category Article , ,

What's on Your Mind...