Setia Pada Yang Satu

Salam,

Aloooo...good evening...(bunyi Ah Chai)

hari nih aku terkeluar perkataan Setia Pada Yang Satu???ape maknenye???aigooo...meh sini..korang baca dialog aku bersama mereka - mereka...:)

En. A : Semua orang tukak handphone...
En. B : yup...tapi jangan arr pakai HTC...buat sakit hatinyer..tiap - tiap 3 bulan tukar baru..
En C : ala..beli jer mana yang sedap dipakai....
En. A: Yutaka....ko biler lagi nak tukar Handphone baru???

Yutaka: Buat masa nih...saya setia pada yang satu.....heheheheh..;)

p.s: setiap orang ader memori dan kenangan pada barangan yang dimiliki....camtuh gak korang....so, aper komen anda pulak???

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)


Category Article , ,

What's on Your Mind...