Still In Love

malam ni rasa syahdu semacam jer..bila dilanda kesedihan yang teramat, layan lagu yang sedih jer. Nak sambung buat KP pun rasa macam tak berdaya, nak tidur mata tak mau pejam, nak makan selera hilang, nak tengok movie rasa bosan..semua yang aku nak buat sekarang hanya atas arahan dari otak sedangkan hati aku x nak buat apa2..aku tak suka demam macam nih. This song describe my feeling right now

Still In Love by CN Blue


Category Article

What's on Your Mind...